شناسهٔ خبر: 22500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روند اجرايی پروژه مجتمع توانبخشی ايثارگران گلستان بررسی شد

پروژه روند اجرایی، وضعیت كاربری، اعتباری و نواقص موجود در ساخت پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران گلستان طی نشستی با حضور مدیران كل راه و شهرسازی و بنیاد شهید استان، بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، در این نشست كه در محل دفتر مدیركل راه و شهرسازی استان برگزارشد،  ابراهیم مبارك قدم مدیركل راه و شهرسازی، سه راهكار اجرایی را برای تسریع در بهره‌برداری از این پروژه ارایه كرد و گفت: پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران از پروژه‌های بزرگ در مقیاس استانی است كه به لحاظ زیربنا و تاسیسات، ویژگی‌های خاص خود را دارد.

وی افزود: اداره كل راه و شهرسازی به جهت عام المنفعه بودن و انتفاع ایثارگران و جانبازان محترم از مزایای پروژه، برای تسریع در بهره‌برداری آن، احساس مسوولیت می‌كند.

مبارك قدم با ابراز تاسف از تزریق نشدن به موقع منابع مالی و اعلام نهایت همكاری برای تسریع در بهره‌برداری پروژه، اظهار داشت: برای بهره‌برداری پروژه در مدت زمان كوتاه و مشخص، لازم است ارزیابی مالی از اقدامات باقی مانده، تغییر كاربری و رفع نواقص پروژه، به موازات هم در مدت مقرر انجام شود.

در ابتدای این نشست، مدیركل بنیاد شهید گلستان نیز، خواستار تسریع در بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان به جهت ارائه تسهیلات به این قشر شد.

در پایان، مقرر شد پیشنهادات مشترك راه و شهرسازی و بنیاد شهید در جلسه‌ای با حضور مسوولان بنیاد شهید كشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاونت عمرانی استانداری مورد تصمیم‌گیری نهایی قرار گیرد.

مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان در ورودی روستای توشن در جنوب غربی شهرستان گرگان در زمینی به متراژ هفت هزار مترمربع و در چهار طبقه، در حال ساخت است.

برای احداث این پروژه تاكنون ۹۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال هزینه شده و هم اكنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

نظر شما